Taloverkko / Internet yhteys

Taloyhtiössä on taloverkko (kts. Vastikkeet ja käyttömaksut), johon voit halutessasi liittyä. Jos haluat liittyä taloverkkoon lähetä viesti osoitteeseen euranlinna@euranlinna.fi ja mainitse huoneistosi numero ja toivottu kytkentäpäivä.

Mikäli kuulut As Oy Euranlinnan taloverkkoon ja yhteys ei huoneistossasi toimi, toimi seuraavasti.

  1. Käynnistä tietokoneesi uudestaan (myös käytössäsi oleva mahdollinen WLAN-modeemi) ja kokeile sen jälkeen toimiiko yhteys.
  2. Mikäli yhteys ei edelleenkään toimi huoneistossasi, tarkista esim. naapurilta, joka käyttää taloverkkoa tai hallitukselta verkon toimivuus.
  3. Mikäli yhteys ei edelleenkään toimi eli verkko ei toimi koko taloyhtiössä, tee vikailmoitus SuomiComin HelpDeskiin puh. 044-7008000.

    Ongelman selvittämisessä auttaa, kun mainitset

    - huoneistosi numeron
    - yhteystietosi
    - milloin ongelma alkoi / milloin havaitsit itse ongelman (päiväys ja kellonaika)
    - toimiiko internet
    - toimiiko sähköposti

    HUOM! Soitot W3Groupiin vain hallituksen kautta, sillä joka soitosta laskutetaan taloyhtiöltä 40 e. Harvemmin vika nimittäin on talon sisäisessä verkossa.