Keneen otan yhteyttä

KIINTEISTÖN HOITO- JA HUOLTOYRITYS hoitaa taloyhtiön kunnossapitoon liittyvisiä asioita, siivousta ja teknisen huollon palveluja. Vikailmoitukset ja huoltopyynnöt tehdään huoltoyhtiölle. Yrityksen 24h palveleva numero vastaa, kun on kyse pikaisesti hoidettavasta korjaus- tai huoltotyöstä iltaisin tai viikonloppuisin. Huoltoyhtiölle kuuluvia asioita ovat mm. kun WC vuotaa, viemäri on tukossa, hana tai suihku vuotaa, huoneistossa on kylmä tai ilmanvaihto ei toimi, huoneistossa on sähkövikoja, yleisistä tiloista tai piha-alueella on lamppu palanut, haluat varata saunavuoron, yhteisissä tiloissa jokin laite ei toimi tai on rikki, tarvitset oven avauksen, teet muuttoilmoituksen taloon tai talosta pois tai kun on kiireellinen vuotovahinko.

ISÄNNÖINTIYRITYS hoitaa taloyhtiön hallinnollisia ja taloudellisia tehtäviä. Voit tehdä isännöintiyritykseen asiakirjatilaukset sekä autopaikka- tai tilaussaunavaraukset. Isännöintiyritys on oikea paikka ottaa yhteyttä myös yhtiövastiketta tai käyttömaksuja koskevissa asioissa. Ota yhteyttä isännöitsijään, jos suunnittelet huoneistoremonttia, talossa on järjestyshäiriöitä ym., asiaa talon yleishoitoon liittyvissä asioissa, haluat tilata isännöitsijätodistuksen, jos sinulla on yhtiön korjaushankkeisiin liittyvää asiaa, asiaa vahinkotapahtumasta tai kosteusvauriosta, havaitset kiinteistössä puutteita tai haluat tehdä parannusehdotuksia.

HUOLTOMIES palvelee arkipäivisin ma-pe klo 8-16.

HALLITUKSEN PUHEENJOHTAJAAN ja taloyhtiön hallitukseen voit ottaa yhteyttä silloin, kun asia koskee esimerkiksi isännöintiyrityksen toimintaa tai taloyhtiön asioita, jotka eivät kuulu isännöitsijälle tai huoltoyhtiölle.

Yhteystiedot löytyvät porraskäytävien ilmoitustauluilta.